2016. január 4., hétfő

LASSAN!



Elkezdődött az új év, most már hivatalosan is. Negyed napja lassan a benne vagyunk a valós munka és iskolanapban.

Elteltek az ünnepek, szerencsére „gazdagabban” mint múlt évben, és kellemesen hosszan.
És nem szoktam fogadalmakat tenni az új évben, mert feleslegesnek tartom, mert azt gondolom bármikor lehet fogadalmakat tenni, amit aztán az emberek többsége nem tart be. Hogy volt kolléganőmet idézzem: Egy jellem vagyok! Mert amit kigondolok, hogy betartok azt be is tartom. Szóval nem kell ehhez új év.
De a családi összejövetelen, névnapunkra kaptunk egy –egy anti-határidőnaplót a következő felszólítással:

LASSÍTS ÉS KEZDJ EL ÉLNI!

és azt gondolom most ezt idén megpróbálom betartani, bár nem fogadtam meg. De olyan sűrű volt az év vége, hogy páromnak 3 munkahelye volt, minden otthoni dolog rám maradt, és mindenből csak magamra nem volt se időm, se energiám…. Nagyon vártam az év elejét, igy azt gondolom ez a jel, hogy tényleg változtatni kell az életünkön megint. És ez jó. Mindketten olvasgatjuk a naplót, és betartjuk a leírtakat.

Ebben a hónapban a CSEND a téma, így este ki is kapcsoltuk már a tévét, és olvasgatás, beszélgetés van, na meg szex!!!! Végre, figyelünk egymásra.

Vannak benne étel ajánlások adott hónapra, azt is meg fogjuk enni.
Szóval elkezdtük az új évet, Párom az új munkahelyen. (most már csak 2 munkája van, és ez nagyon jó), és ha azt vesszük idén én is kettőt szeretnék, mert szeretném ha LaPetit beindulna, ehhez már készítettem is termékeket.
Így mondhatnám, hajrá, türelemmel, kitartással és LASSÍTÁSSAL!



1 megjegyzés:

  1. nagyon megörültünk hogy rátaláltunk erre a naplóra, épp itt volt az ideje a LASSÍTÁSnak!

    VálaszTörlés

Népszerű bejegyzések